Singapore, Maleisie - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Sjoske Tuinstra - WaarBenJij.nu Singapore, Maleisie - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Sjoske Tuinstra - WaarBenJij.nu

Singapore, Maleisie

Door: Sjoske & Anne

Blijf op de hoogte en volg Sjoske

25 Februari 2013 | Maleisië, Malakka

Hallo allemaal,

Onze Veitnam reis zit er weer op! De laatste 3 weken hebben we aan het strand gezeten. De sfeer in Mui Ne is zo relaxed en ons dag programma bestond uit opstaan om 9 uur, naar het strand, kiten (proberen), uit eten en feesten. Ook hebben we een paar dagen aan het zwembad in een heel mooi huis van een vriend gehangen, en zijn we een aantel keer met de scooter erop uit geweest. We hebben grote rode zandduinen gezien en een mooie wandeling gemaakt naar een bron. Echt vakantie dus!

Een week geleden was er een event op onze kiteschool C2SKY, De vrouwlijke wereldkampioene kitesurfen kwam langs en twee dagen lang was er een uitje voor meiden die kitesurfen. Er was een downwinder en de tweede dag gingen we naar een andere kitesurf spot. Helaas waren de golven hier enorm en konden wij als beginners het water niet op.

We hebben ook nog wel contact gehad met de locals, de beachboys. Jongetjes van 16/18 die helpen met je kite launchen en landen. Super vrolijk en ze kunnen redelijk engels.

De laatste dag waren we weer terug in Saigon en hebben we onze vlucht naar Singapore gepakt. We waren weer uitgenodigd bij een Indische vriendin in Singapore, en zij nam ons mee uit eten en daarna uit naar club AVALON, kennelijk iets duurs want een cola was al 15 dollar….. De mensen waren erg kak maar met onze groep was het erg gezellig!
Gister de bus naar Maleisie gepakt en nu zitten we in Malaka.
Weer even wennen dat we aan het reizen zijn omdat we zo gewend waren geraakt aan Vietnam. Maleisie is heel modern en het is Islamitisch. Allemaal mensen met hoofddoeken en lange jurken…

Tot zover, oh en bij de andere blogs staan nog nieuwe foto’s.

Groetjes Sjoske